Vrácení zboží
Zboží Vám nesedlo a přejete si ho vrátit ve 14ti denní lhůtě?
a) Vrácení přes Zásilkovnu
Nejsnadnější vrácení přes Zásilkovnu. Přineste zabalený balíček na jakkoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte zpětný kód, který jste obdrželi v balíčku (POKUD HO NEMŮŽETE NAJÍT, NAPIŠTE NÁM A MY VÁM HO OBRATEM ZAŠLEME). Za podání balíčku nic neplatíte, obsluha pobočky si vytiskne štítek a nalepí ho na zásilku. Do balíčku přiložte formulář pro vrácení zboží. Ihned po přijetí zásilky Vám vrátíme částku za zboží a odečteme 69Kč (náklady na dopravu přes Zásilkovna.cz).
b) Vrácení přes kurýra (Česká pošta, PPL, DPD atd.)
Balíček zabalte a přiložte do něj formulář pro vrácení zboží. Adresa pro vrácení: Lolies s.r.o., Odlehlá 543/6, 190 00 Praha 9
Rychlé shrnutí:
- zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení viz obchodní podmínky
- vyplňte formulář pro vrácení zboží a přiložte ho k zásilce (pokud nemáte možnost tisku, přiložte prosím fakturu s číslem účtu a zaškrtnutým zbožím, které chcete vrátit)
- pokud při vrácení zboží nesplníte podmínky pro dosažení dárku zdarma, přibalte ho prosím zpět se zbožím, které vracíte
- finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na Váš účet
Výměna zboží bohužel není možná. Pokud chcete vyměnit za jinou velikost prosím postupujte jako při vrácení zboží a udělejte novou objednávku.