V e-shopu Lolies.cz mohou nakupovat zákazníci v České republice i na Slovensku.

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

  1.  Tyto obchodní podmínky obchodní společnosti Lolies s.r.o., se sídlem Odlehlá 543/6, Praha 9, 190 00, IČO 098 52 158, zapsané v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 343551, upravují práva a povinnosti související s nákupem zboží v internetovém obchodě lolies.cz, podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavřené mezi prodávajícím (provozovatelem internetového obchodu) a kupujícím. Uzavřením Smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  2.  Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  3. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky

 

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy.
  2. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
  3. Předmětem Smlouvy je pouze zboží uvedené ve Smlouvě - objednávce.
  4. Podmínkou pro platnost elektronické objednávky je pravdivé vyplnění kupujícím veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
  5. Řádně vyplněný objednávkový formulář kupujícím, učiněný prostřednictvím internetového obchodu lolies.cz je zároveň závazným návrhem Smlouvy s prodávajícím.
  6. Samotná Smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření Smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje doručení závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího kupujícímu.
  7. Od okamžiku potvrzení objednávky mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
  8. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu lolies.cz.
  9. Ceny zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní v CZK včetně příslušné sazby DPH dle platné legislativy českého právního řádu.
  10. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  11. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu včetně obchodních podmínek.
  12. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
  13. Smlouva je uzavíraná v českém jazyce.
  14. V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte na e-mail info@lolies.cz

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

  1. Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e-mailem na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O průběhu stavu Vaši objednávky i konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem.
  2. V případě doplňujících informací Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

 

PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1.  Cena zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle Smlouvy je prodávajícímu hrazena kupujícím převodem na účet, online kartou nebo na dobírku.
  2. Prodávající spolu se zbožím zasílá kupujícímu daňový doklad formou elektronické pošty – e-mailem, který kupující zadal v objednávkovém formuláři.
  3. Číslo našeho účtu: 2201930246/2010
  4. PROSÍME PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE PŘED ODESLÁNÍM SPRÁVNOST VARIABILNÍHO SYMBOLU!
  5. Platby s objednávkami systém páruje automaticky a to na základě vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud jste údaje zadal/a nesprávně, kontaktujte nás na info@lolies.cz a my Vaši platbu na účtu dohledáme. 
  6. Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, jako platnou platbu akceptujeme, pokud je platba připsaná na účtu prodávajícího nejpozději do 3 pracovních dnů.
  7. Pokud částka za objednávku nebude evidována na účtu prodávajícího do 3 pracovních dnů a zároveň nebude prodávajícímu ze strany kupujícího uveden důvod neproběhnuté platby, bude kupujícímu objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
  8. V případě, že zboží již nebude skladem, bude kupující neprodleně kontaktován ze strany prodávajícího (e-mailem nebo telefonicky).
  9. V případě, že kupujícího nebude možné prodávajícím kontaktovat, vyhrazuje si prodávající právo objednávku zrušit.
  10. V případě platby dobírkou a nepřevzetí zásilky si prodávající nárokuje vyžadovat vzniklé náklady na dopravu a balné od kupujícího.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. Pro zaslání zboží využíváme služeb České pošty (viz poštovní podmínky: https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/postovni-podminky) a poboček Zásilkovny dle výběru kupujícího.
  2. Objednávka je ze strany prodávajícího vyexpedována max. do 3 pracovních dnů od přijetí platby.

 

EVIDENCE TRŽEB

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  2. Prodávající vystavuje účtenky dle zákona o evidenci tržeb v elektronické podobě zasílané emailem či v papírové podobě v závislosti na zvolené platební metodě a způsobu přepravy.
  3. Do elektronické evidence tržeb nespadá platba převodem na účet a platba kartou online.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  1. Výměna zboží není možná.
  2. Zakoupené zboží, které kupujícímu nevyhovuje je vráceno prodávajícímu.
  3. Kupující následně vytvoří novou objednávku s novým zbožím, které mu bude vyhovovat.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  1. V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující-spotřebitel právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od Smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce.
  2. Vrácené zboží musí kupující-spotřebitel odeslat doporučeně na adresu provozovny: Lolies s.r.o. Odlehlá 543/6, Praha 9, 190 00 kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod. Zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným ) a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje a zároveň musí kupující vyplnit formulář pro vrácení zboží, který naleznete níže.
  3. Kupující má na vrácení zboží 14 dnů od doručení zboží.
  4. V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží prodávající nepřijme.
  5. Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky.
  6. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  7. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu - spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout.
  8. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody.
  9. Náklady spojené s vrácením zboží (především cena za poštovní služby) ponese kupující.
  10. Vrácení zboží lze kompenzovat vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

Formulář pro vrácení zboží.

STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku lze ve webovém rozhraní internetového obchodu www.lolies.cz bezplatně stornovat nejpozději do 24 hodin od objednání, ale pouze v případě, že objednávka nebyla ještě vyexpedována (platí hlavně objednávek s platbou formou dobírky). 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA

  1. Za zboží poškozené při přepravě nenese internetový obchodu lolies.cz žádnou odpovědnost.
  2. Při převzetí zásilky si kupující důkladně zkontroluje, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamuje neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele.
  3. Pokud při převzetí kupující zjistí poškození obalu či jinou známku poškození zásilky, požaduje od doručovatele sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky.
  4. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít.
  5. Tento důvod je nutné kupujícím uvést v reklamačním protokolu.
  6. Veškeré zboží nabízené ve webovém rozhraní internetového obchodu lolies.cz prochází kontrolou.
  7. Případné reklamace na zakoupené zboží ve webovém rozhraní internetového obchodu lolies.cz je vyřízeno prodávajícím ke spokojenosti kupujícího individuální dohodou s kupujícím a v souladu s platným právním řádem České republiky.
  8. Na veškeré zboží je prodávajícím poskytnuta záruka 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím - spotřebitelem.
  9. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
  10. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor se Smlouvou.
  11. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši.
  12. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
  13. Prodávající upozorňuje na nutnou o kontrolu produktů neprodleně po převzetí zásilky kupujícím.
  14. Na pozdější reklamace (pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán ohled.
  15. Záruka se nevztahuje na:
    1. vady uvedené u zboží v sekci BAZAR!
    2. vady vzniklé běžným používáním jako je změna a únava materiálu úměrná k délce a četnosti nošení
    3. nesprávným použitím jako je mechanické poškození
    4. nesprávným skladováním zboží
    5. nesprávnou údržbou a čištěním zboží
  16. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
  17. Postup při reklamaci:
    1. kupující informuje prodávajícího o reklamaci e-mailem, písemně, či formulářem, který je dostupný ve webovém rozhraní internetového obchodu lolies.cz
    2. reklamované zboží je zasláno kupujícím doporučenou zásilkou na adresu sídla firmy Lolies s.r.o. Odlehlá 543/6, Praha 9, 190 00
    3. k reklamovanému zboží je kupujícím přiložena kopie daňového dokladu o nabytí reklamovaného zboží v internetovém obchodě lolies.cz – fakturu, která také slouží jako záruční list a dále je přiložen vyplněný formulář pro reklamaci (ke stažení níže)
  18. Reklamace bude provedena v souladu se zákonem.
  19. Reklamace je vyřízena ze strany prodávajícího v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží prodávajícím.
  20. V případě delší době reklamace bude kupující neprodleně informován ze strany prodávajícího o jejím stavu.
  21. O vyřízení reklamace bude kupující informován formou e-mailu.
  22. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
  23. Podle charakteru vady má kupující - spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:
    1. jedná-li se o vadu odstranitelnou má kupující právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od Smlouvy
    2. jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od Smlouvy
    3. jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží má kupující právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od Smlouvy
    4. jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a není-li ze kupujícím požadována výměna zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od Smlouvy
  24. Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým kupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní.
  25. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že zbéží je při převzetí kupujícím ve shodě se Smlouvou.
  26. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě se Smlouvou (dále jen rozpor se Smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího Smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou.
  27. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od Smlouvy odstoupit.
  28. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu se Smlouvou věděl nebo rozpor se Smlouvou sám způsobil.
  29. Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

Formulář pro REKLAMACI

 

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
  3. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící internetový obchod lolies.czjako je grafické zpracování včetně fotografií nabízeného zboží a popisy zboží jsou chráněny autorským právem.
  4. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webovém rozhraní internetového obchodu lolies.cz.
  5. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní internetového obchodu lolies.cz používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní internetového obchodu www.lolies.cz
  6. Webové rozhraní internetového obchodu lolies.cz je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
  8. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  9. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze Smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující - spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz