🤍DOPRAVA OD 49KČ! DOPRAVA ZDARMA PRO OBJEDNÁVKY NAD 1500 KČ!🤍

Reklamace

Zboží má vadu a přejete si ho vyreklamovat? 

Nejdříve nás prosím písemně informujte na email info@lolies.cz.

Poté zašlete poškozené zboží:

a) Vrácení přes Zásilkovnu

Nejsnadnější vrácení přes Zásilkovnu. Přineste zabalený balíček na jakkoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte zpětný kód 99785765. Za podání balíčku nic neplatíte, obsluha pobočky si vytiskne štítek a nalepí ho na zásilku. Do balíčku přiložte formulář pro REKLAMACI. 

b) Vrácení přes kurýra (Česká pošta, PPL, DPD atd.)

Balíček zabalte a přiložte do něj formulář pro vrácení zboží. Adresa pro vrácení: Lolies s.r.o., Odlehlá 543/6, 190 00 Praha 9

Rychlé shrnutí: 

  • zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení viz obchodní podmínky
  • vyplňte Formulář pro REKLAMACI a přiložte ho k zásilce (pokud nemáte možnost tisku, lze sepsat ručně)
  • jakmile zásilka dorazí, ihned reklamované zboží posoudíme. Případné finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na Váš účet.

Výměna zboží bohužel není možná.