Reklamace
Zboží má vadu a přejete si ho vyreklamovat?
Nejdříve nás prosím písemně informujte na email info@lolies.cz.
Poté zašlete poškozené zboží:
a) Vrácení přes Zásilkovnu
Nejsnadnější vrácení přes Zásilkovnu. Přineste zabalený balíček na jakkoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlašte zpětný kód 99785765. Za podání balíčku nic neplatíte, obsluha pobočky si vytiskne štítek a nalepí ho na zásilku. Do balíčku přiložte formulář pro REKLAMACI.
b) Vrácení přes kurýra (Česká pošta, PPL, DPD atd.)
Balíček zabalte a přiložte do něj formulář pro vrácení zboží. Adresa pro vrácení: Lolies s.r.o., Odlehlá 543/6, 190 00 Praha 9
Rychlé shrnutí:
- zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení viz obchodní podmínky
- vyplňte Formulář pro REKLAMACI a přiložte ho k zásilce (pokud nemáte možnost tisku, lze sepsat ručně)
- jakmile zásilka dorazí, ihned reklamované zboží posoudíme. Případné finanční vypořádání proběhne do 14 dnů od převzetí zásilky od dopravce na Váš účet.
Výměna zboží bohužel není možná.